Datum
06/03/2020
13:30-16:30
Locatie
De Punt - Bedrijvencentrum
Kerkstraat 108
9050 Gent
België
Categorie
Wat als leerlingen niet durven falen?
De manier waarop leerlingen denken over intelligentie beïnvloedt hun prestaties in een positieve zin (groeimindset: ik durf) of eerder negatieve zin (vaste mindset: ik probeer niet eens). Wil je je leerlingen goed op weg helpen naar een groeimindset en leren hoe je onderpresteren kan vermijden, dan is deze nascholing héél interessant voor jou!
Je hebt ondertussen al heel wat opgestoken over de mindsettheorie van Carol Dweck. Als je het onderscheid tussen groei- en vaste mindset goed onder de knie hebt, dan kan je deze bijkomende nascholing volgen. Het doel is je te leren hoe je een groeimindset kan bevorderen in je eigen klas of in de school
Doelgroep:
Voor leerkrachten kleuteronderwijs, lager en secundair onderwijs, zorgcoördinatoren, directies en hulpverleners.
Resultaat:
Je leert kinderen om te durven, om fouten te omarmen, om het leren als doel voorop te stellen i.p.v. presteren. Hoe je dat doet en welke werkvormen je kan gebruiken, dat kom je hier te weten!
Meer info over onze nascholingen vind je hier.
Coördinator: Zoë Van den Troost
Lesgever: Bjorn Zwakhoven, De groeitrap

Inschrijven
Inschrijvingen zijn gesloten.